6 gustari rapide pentru o sarcina sanatoasa

Humus cu legume si ardei rosu

  • Sursa de proteine
  • Metoda de preparare:Intr-un blender amestecati fasolea rosie,usturoiul,tahini si sucul de lamaie.Procesati pana cand obtineti o pasta fina.Adaugati ardeiul si busuiocul.Asezonati cu sare si piper dupa gust.Pofta buna!•Ingrediente: 2 catei de usturoi,o cana de fasole rosie,1/3 cana tahini,1/3 cana suc de lamaie,1/4lingurita busuioc uscat,1/2 piper rosu copt

Smoothie de citrice

  •  Sursa de energie si carbohidrati complexi
  • Ingrediente:sucul de la 4 portocale,1 lingurita de suc de lamaie verde,o cana de capsuni taiate in jumatate,2 banane decojite,gheata.
  • Metoda de preparare:Mixati toate ingredientele pana obtineti un smoothie

Conuri cu avocado

  • o sursa excelenta de grasimi sanatoase

Popcorn cu parmezan

  • Sursa de energie
  • Ingrediente: 4 cani de popcorn,1 lingurita de unt topit,2 lingurite de parmezan ras,1/4 lingurita oregano ma.cinat,1/8 lingurita sare de usturoi.
  • Metoda de preparare:Adaugati untul peste popcorn,iar ulterior ingredientele ramase si amestecati bine.

Granola si iaurt

  • Sursa de energie si calorii
  • Ingrediente:iaurt,granola,fructe

Mix de proteine si fibre

  • Poti adauga: Migdale,seminte de dovleac,merisor,fulgi de ciocolata,mereconfiate,alune trase in miere.

apple-pie-parfait-square conuri nutty trail mix-1024x1024 cheesy-popcorn Citrus Smoothiehumus

Comments are closed